19-04-2018

Kids Society Erica presenteert haar sociaal jaarverslag 2017

Dit jaar maken wij voor het eerst een sociaal jaarverslag over het afgelopen jaar. In deze infographic delen wij de belangrijkste gebeurtenissen van het afgelopen jaar. Zo krijg je een goede indruk van wat we hebben gedaan in 2017.

soc jvsl v4.JPG

Cijfers en gegevens

Er zijn genoeg cijfers te delen, die op een leuke manier laten zien hoe het gaat met ons. In 2017 hebben we bijvoorbeeld een medewerker-  en klanttevredenheidsonderzoek gehouden. Dat doen wij elke 3 jaar. Daarnaast vragen we aan vertrekkende medewerkers hoe zij het werken bij ons hebben ervaren. Deze onderzoeken houden wij uiteraard het hele jaar door.

Fijn jaar met stabiele groei

2017 was voor Kids Society Erica een fijn jaar, waarin we op gepaste wijze konden groeien. De organisatie is netto met 15 medewerkers gegroeid, waarbij we ook nieuwe rollen hebben toegevoegd, zoals de orthopedagogen en communicatiemedewerker. Ook zijn er in totaal drie nieuwe groepen gestart.

We zijn op twee locaties gestart met een verbouwing in 2017. Op de Heikampen gaat dat ook in 2018 nog even door. De ruimtes op de van Duynhovenlaan waren al na de zomer 2017 gereed voor gebruik.

Voortaan elk jaar

Vanuit ‘Good Governance’ gaan wij voortaan jaarlijks een sociaal jaarverslag presenteren. Naast een eerste publicatie als nieuwsbericht, bouwen wij momenteel ook een nieuw onderdeel ‘Governance’ op onze website. Hier vind je straks alles terug over dit onderwerp, waaronder dus ook het Sociaal Jaarverslag. Veel leesplezier!

Sociaal jaarverslag

Sociaal Jaarverslag 2017_v4.png