01-11-2016

Huisstijl en communicatie Kids Society Erica in een nieuw jasje

Kids Society Erica gaat met zijn tijd mee. Want als iets de kinderopvangorganisatie uit Nuenen al ruim 36 jaar kenmerkt, is het wel haar scherpe oog voor haar omgeving én zichzelf. Als het aankomt op de kwaliteit en mogelijkheden binnen de kinderopvang, maar ook als het gaat om communicatie. In dat kader was het tijd voor een nieuw jasje voor onder meer het logo en daarmee alle uitingen, van autobelettering tot website. Maar er wordt ook een bijzondere app gelanceerd! Dit allemaal onder het motto ‘opvang van nu, herinneringen voor later’.

Passie, dicht bij het gezinsleven, samenwerken en professionaliteit. Deze vier kernwaarden omschrijven Kids Society Erica. Het draait in de Nuenense kinderopvangorganisatie dan ook om opvang van nu, herinneringen voor later. Dat is duidelijk te merken voor wie er gebruikmaakt van kinderdagopvang, peuterwerk en buitenschoolse opvang en blijft onveranderd. Wat wel veranderd is, is het feit dat dit motto nu het uitgangspunt van de communicatie vormt. 

img.gif

Opfrisbeurt logo en communicatie-uitingen

Het nieuwe logo werd door Sterk Reclamebureau uit Lieshout opgefrist. Strakkere lijnen en een rustigere uitstraling kenmerken het beeldmerk nu. Als gevolg daarvan werden ook onder meer de website, gevelbelettering van de panden, brochures, een bedrijfsfilm en de autobelettering geüpdatet. 

Kinderopvang.jpg